Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Αιώνιος φοιτητής... Μπρρρρρρρ...!!!

 Ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω τα βιωματικά μου παιδικά χρόνια... Για να φανταστείτε, αυτήν την αποκάλυψη ούτε στον ψυχολόγο μου δεν την έχω εκμυστηρευτεί...(βασικά θα το έκανα, αλλά είχε ραντεβού με τον δικό του ψυχολόγο...ένα περίεργο πράγμα βρε παιδί μου...ξεκίνησε τις συνεδρίες, ένα μήνα αφότου άρχισα να πηγαίνω..!!!) Που είχα μείνει;;; Α ναι! Έλεγα για τα ψυχολογικά μου τραύματα, όταν ήμουν ακόμα μικρό και αθώο...( Για όποιον θέλει να ξέρει...συνεχίζω και είμαι  αθώο και όποιος τολμήσει να ξεροκαταπιεί ή να βήξει ή ακόμα και να γελάσει, θα το πληρώσει ακριβά!!!).    
   Όταν ήμουν λοιπόν μικρή νόμιζα πως ο αιώνιος φοιτητής ήταν κάτι σαν αστικός μύθος... Κάτι σαν τον Κέρβερο, σαν την Λερναία Ύδρα, στη χειρότερη κάτι σαν τον Μπαμπούλα (όχι τον Α.Ε, αυτός είναι γλυκούλης...).  Όπως έλεγα λοιπόν για εμένα ο αιώνιος φοιτητής ήταν ο φόβος και ο τρόμος μου... (Ναι οκ μικρή δεν ήμουνα και πολύ σπίρτο, ευτυχώς όμως μεγάλωσα και μου βγήκε όλη η ευφυΐα μαζεμένη...(!)) Δεν έφταιγα όμως εγώ... Κανείς δεν μου εξηγούσε τι εστί αιώνιος φοιτητής ... Θυμάμαι που πήγαινα σε γάμους και βαφτίσεις και μιλάγανε οι γιαγιάδες, οι θείες, τα σόγια εν ολίγοις: -Α, ο Κωστάκης μου είναι άριστος φοιτητής όχι σαν αυτούς τους αιώνιους... ( Ο Κωστάκης ακόμα να πάρει πτυχίο...) -Εμένα η Ελενίτσα μου, το καλό μου πολύ κουράζεται, δύσκολη σχολή...Πολύ δύσκολη... (Σιγά μαντάμ... Η Ελενίτσα νηπιαγωγός τελείωσε σε 6 χρόνια παρακαλώ... Γιατρός η Ελενίτσα, θα μπέρδεψε μάλλον τις σχολές..) Και αφού έθαψα το μισό μου σόι... Να' ναι καλά, να χαίρονται τα πτυχία τους...!!! Εγώ λοιπόν άκουγα αυτά, είχα και την πετριά από μικρή είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο αιώνιος φοιτητής ήταν ασθένεια που την κόλλαγες και σε μετέτρεπε σε τέρας... Σαν τον τυπά με την αράχνη, τον Spiderman ή τον άλλο τον Hulk (πολλά παιδικά έβλεπα μικρή, αυτά με κατέστρεψαν και βγήκα ελαττωματικό άλλα πάνω απ' όλα αθώο...!!)
   Πέρασαν λοιπόν τα χρόνια, μεγάλωσα (μόνο στο πνεύμα,εμφανισιακά ίδια έμεινα...βέβαια τώρα που το καλοσκέφτομαι και στο μυαλό ίδια έμεινα...) Συνέχιζα να πιστεύω στα UFO (έβλεπα κάθε μέρα ένα ίδιο στον καθρέφτη μου, μετά κατάλαβα ότι ήμουν εγώ...Μεγάλη απογοήτευση..!!), στη μετα-θάνατον ζωή, στην αστρολογία, στην δικαιοσύνη στην Ελλάδα πάλι όχι ( ευκολόπιστη είμαι, όχι ΗΛΙΘΙΑ!!)
   Anyway πλατειάζω... Πλέον ξέρω τι είναι ο αιώνιος φοιτητής...Είμαι χαρούμενη γιατί τους έχω κατατάξει και σε κατηγορίες!
α) Ο "διαβάζω" όποτε δεν έχει ανάδρομο Ερμή: Ο τυπάς είναι από τους αγαπημένους μου... Διαβάζει αστρολογία, τις μέρες που έχει Κρόνο στην Παρθένο δεν βγαίνει από το σπίτι (καλά ούτε και εγώ...όποιος έχει ζώδιο καταλαβαίνει όποιος έχει πάλι 1ο οίκο τρέχει... εγώ ανήκω στους  δεύτερους...), είναι δεισιδαίμονας, θεωρεί πως όταν δεν έχει περάσει μάθημα, φταίνε τ' αρνητικά Vibes του καθηγητή, της γραμματέας, του παιδιού που μοιράζει φυλλάδια, αυτού που φτιάχνει τους καφέδες και δεν συμμαζεύεται... τώρα που το καλοσκέφτομαι είναι η δίδυμη ψυχή μου αυτός... Πτυχίο αστρολογίας μπορεί να πάρει, πτυχίο από τη σχολή ποτέ, δεν ήταν γραμμένο στον αστρολογικό του χάρτη (είναι ώρες τώρα να πηγαίνουμε κόντρα στη Λίτσα Πατέρα;;;;) Προτού γελάσεις να σου πω πως ο τυπάς θ' αποκτήσει δική του εκπομπή και θα τον βλέπουν σαχλοκούδουνα σαν και εμένα και θα γίνει διάσημος και θα βγάλει χρήματα που εσύ με 2000 πτυχία δεν θα βγάλεις ποτέ...Δεν σε χάλασε... Α! ξέχασα να σου πω ότι θα τον παντρευτώ κιόλας...
β) Ο για όλα φταίει μια γυναίκα: Ναι, η κατηγορία μπερδεύει, αφού στην εν λόγω μπαίνουν σφήνα άλλες κατηγορίες αντρών όπως μ------ς(την εν λόγω κατηγορία την έχω τιμήσει δεόντως και εκείνη βέβαια... μ' έχρισε πανηγυρικά μαλακομαγνήτη της χρονιάς 2009-10...είναι να μη χαίρομαι;;;;) Δεν διαβάζει το παιδί , αφού μια σκύλα, κακούργα, δολοφόνος (άτιμες γυναίκες...) του πήρε το μυαλό και κάθε φορά που διαβάζει τη λέξη οσφυυοκαμψία την θυμάται... ( όχι καλέ δεν είναι γκριφόν κανίς η αγαπητικιά, είναι όμως σκύλα...ο συνειρμός είναι συνειρμός και η καψούρα θάνατος αργός...των εγκεφαλικών κυττάρων!!!) Ανοίγει σου λέει το βιβλίο και όλα την θυμίζουν... Θα τον δεις να κλαίγεται στο εστιατόριο, να την πέφτει σε πρωτοετείς (να παίρνει και καμιά σημείωση γιατί μπορεί να έχουν αλλάξει τα μαθήματα από τότε που πήγαινε α' εξάμηνο...) Loser... 
  γ) Ο είμαι κομματόσκυλο και το δείχνω και γουστάρω:Είναι πράσινος, κόκκινος, μπλε... Αν ανήκει στην πρώτη ή τρίτη κατηγορία, ξέρει απ' έξω όλο το νυχτερινό πρόγραμμα των νυχτερινών μαγαζιών της Αθήνας και της επαρχίας, ξέρει τις λουλουδούδες, τα γκαρσόνια μέχρι και τα πόμολα...Είναι κάθε μέρα στη σχολή αλλά σε αίθουσα δεν μπαίνει παρά μόνο αν είναι για κάποια συνέλευση, μαθήματα περνάει μόνο από ομοϊδεάτη καθηγητή. Επίσης πηγαίνει με πρωτοετείς για να τις προωθήσει αρχικά στο κόμμα και μετά στο κρεββάτι του... Θα διοριστεί... Θα γίνει βουλευτής...υπουργός...μπορεί και πρωθυπουργός... Θα συνεχίσει να πηδάει, όχι μία, ολόκληρο κράτος!!! Για 4...στα 4! (οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή γεγονότα, εντελώς συμπτωματική...) 
δ)Ο θύμα του συστήματος: Ίσως η πιο δικαιολογημένη και η πιο καταραμένη απ' όλες τις προαναφερθείσες κατηγορίες... Ανήκει το 90% των φοιτητών και δεν έχει γιατρειά...Τάμα θέλει στον ύψιστο, ου μπλέξεις μ' ελληνικά πανεπιστήμια και καθηγητές... Α πα πα... Αγαπημένες ατάκες: -Πάλι μ' έκοψε ο "πού--ης"!!!-Όχι με 4!!! -Που είπαμε ότι μένει αυτός;;; Ηρωική κατηγορία, στέλνω αδελφικούς χαιρετισμούς...

 Όπως και να' χει, αγαπάμε φοιτητές αιωνίους ή μη...(αιωνία τους η μνήμη...) Χαρείτε τους όσο τους έχετε γιατί ένεκεν κρίσης, ακόμα κι αυτοί τείνουν να γίνουν "απειλούμενο είδος" no money no honey darling, έτσι φέρεται να είπε ο ανήμπορος πατήρ σ' ένα από τα βλαστάρια του...- Η παίρνεις πτυχίο ή πάρε το ΚΤΕΛ και γύρνα να βοσκήσεις τα πρόβατα... -τα πρόβατα;;; -τα πρόβατα!!!!.... Μπεεεεεεεεεεεεεε!!!!!

5 σχόλια:

  1. xaxaxa....mn kanete parea me autous pou pairnoun ptuxio sta 4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxaxaxa....ntrophhhhh kai oneidos s'autous pou teleiwnoun thn sxolh sthn wra tous!!! ououoouououououououououou!!!!! na mas zhsei h d) kathgoria...den pe8anoume pote koufales ka8hghtes...!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pithanologw oti hmoun mia apo tis emneuseis ths syggrafhs tou arthrou b..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Quod me nutrit me destruit...