Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Γιατί ρόζ;;;;;;;

                          http://www.youtube.com/watch?v=FGstUw2yYwQ


 Πολλοί με ρωτούν συχνά γι'αυτήν την σχεδόν εμμονική μου τάση για το συγκεκριμένο χρώμα... Δεν είναι απλά μία προτίμηση, δεν είναι ούτε καν καπρίτσιο, είναι ΤΑΥΤΙΣΗ...Ναι! Ναι! όπως το ακούσατε...ΤΑΥΤΙΣΗ... 
 Άλλες θέλουν να είναι η μετενσάρκωση της Κλεοπάτρας, εγώ θέλω απλά να είμαι ρόζ... Γυρνάμε πάλι από την αρχή λοιπόν, γιατί ρόζ;;;;

 Είναι ο πιο επώδυνος και ανώδυνος-συγχρόνως-, τρόπος για να ορίσω κάπως τον εαυτό μου... Το ρόζ, κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι ένα χρώμα παρεξηγημένο από όλους έμας... Είναι ένα χρώμα για διαφορετικές χρήσεις και καταστάσεις κατά το δικό μας δοκούν πάντα...
 Ρόζ λοιπόν, οπώς λέμε κόκκινο και λευκό...
Ένα χρώμα με έντονες αντιθέσεις που μέσα του ενυπάρχουν: η ηρεμία, η αγνότητα,η πραότητα, η αλήθεια και η αθωότητα και όχι μόνο... Υπάρχουν αντίστοιχα και το πάθος, η αμαρτία, η λαγνεία, αλλά και ο έρωτας...
 Δεν θα μπορούσα να είμαι κανένα από τα 2 χρώματα μόνο, αν έπρεπε για κάποιο λόγο να ορίσω την δική μου προσωπικότητα... Ούτε λευκό αλλά ούτε και κόκκινο... Θα με χαρακτήριζα κάπου στη μέση, μάλλον είμαι μια λανθάνουσα κατάσταση των χρωμάτων αυτών...
  Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι αν και κατά γενική ομολόγια περνάω τις περισσότερες φορές,  λάθος μηνμύματα για το άτομο μου, τόσο αυτοί που με ξέρουν όσο και αυτοί που δεν με γνωρίζουν, συγκλίνουν στο ρόζ... Η συγκεκριμένη ταύτιση απόψεων αποτελεί μία έξυπνη παγίδα, αφού οι μισοί με "ταιριάζουν" με τα χαρ\κά του λευκού και άλλοι με του κόκκινου... Δηλαδή αν τα ενώσουμε: Ρόζ...
 Το ρόζ είναι μία δικαιολογία του να υπάρχω κάπου ενώ ουσιαστικά δεν ανηκώ εκεί συγκεκριμένα, είναι μία δικαιολογία στο να ισορροπώ ανάμεσα στο καλό και στο κακό, στην αλήθεια και το ψέμμα, στη μέρα και στη νύχτα... Είναι η τέλεια ΚΡΥΨΏΝΑ του αφανούς και πιο "σκοτεινού" χαρακτήρα μου, τον οποίο επιμελώς ή όχι φροντίζω να κρατάω μακριά από τον κόσμο γιατί αν και "σκοτεινός" ,είναι  πιο ευαίσθητος...
  Και τέλος ρόζ γιατί όπως λένε και οι aerosmith: pink gets me high as a kite and i think everything is going to be all right...

4 σχόλια:

Quod me nutrit me destruit...